Friday, April 13, 2012

minah jenin berangan lagi !!

assalamualaikum
dan selamat beramal
seh-seh macam ustad-ustad pulak.
huhu

fine!!
tajuk : Angan-Angan
angan-angan untuk hari ni .. *kan bagus kalau saya pandai masak*
baru la terfikir mau masuk dapur sekarang.. dulu tersangat la malas..alaaa malas pun sebab tidak pandai masak kan.. asyik2 dorang kakak dengan mama ja yang selalu masak.

sekarang saya mau belajar masak
*tapi macam tiada masa*
hahaaa..nama pun angan-angan. so memang banyak la resepi yang mau dimasak .. tapi kalau bab masak memasak actually saya prefer masak dessert punya resepi la..
sebab??
sebab saya memang suka makan makanan yang selain dari NASI !!

antara resepi yang saya mau try masak :
1 -> apam polkaDot
2-> OREO cupcakes
3-> BROWNIES cakes
4-> rendang ayam (feveret!!)


...... dan sebagainya,

harap
ada la masa terluang nanti. mau juga kan masak2 bagi mak tengok .. then tunjuk la yang saya suda besar and ada improvement dalam diri suda..
biarpun cuma masakan yang ringan-ringan..
:)



No comments:

Post a Comment